RECLAME GOOGLE

Reclamele online Google sunt reclame de tip text care apar in parte dreapta a paginii pentru cautarile pe Google, sub denumire “linkuri sponsorizate”, sau apar pe siturile partenere Google sub titlul “Anunturi Google”.  Avantaje:

  • campaniile dumneavoastra sunt create de un “Google Certified Partner”
  • se plateste doar pentru click pe reclama (adica pentru vizitator)
  • buget flexibil – se poate cheltui o anumita suma pe zi
  • performanta buna cost/vizitator
  • costuri medii ce permit pana la 900 de vizitatori pentru 100$

RECLAME FACEBOOK

Facebook este reteaua sociala cu cei mai multi utilizatori din lume și cu cel mai mare grad de interactivitate, ce permite o targetare fără precedent printr-o segmentare complexa.

Tipuri de segmentare:

  • geografica (tara, oras, cartier)
  • demografice (varsta, sex, stare civila)
  • natura comportamentală (preferinte, interese, hobby-uri, grupuri și comunități de care apartin consumatorii)

Preturile pentru administrarea campaniei incep de la 100E pe luna, taxa unica + 15% din suma totala investita lunar ce reprezinta comisionul de administrare.

OPTIMIZARE GOOGLE

Optimizarea pentru motoarele de cautare este una dintre cele mai eficiente si ieftine metode de promovare a unui site pe internet. Scrierea si promovarea initiala a unui site ii vor aduce acestuia vizitatori si deci eventuali clienti pentru ceea ce situl incearca sa vanda / popularizeze.

Optimizarea Google vs Reclamele Google

  • Reclama platita este o alta forma de promovare a unui site. Dezavantajul reclamei platite este faptul ca necesita in permanenta fonduri din partea firmei care detine situl. In momentul in care campania de publicitate este oprita, rezultatele (numarul de vizitatori) scad vizibil.
  • Avantajul reclamei platite este faptul ca rezultatele sunt vizibile din primul minut in care a inceput campania de reclame si se plateste doar pentru vizitatori primiti pe site.
  • Spre deosebire de reclama platita, optimizarea siturilor pentru motoarele de cautareaduce rezultate pe termen lung si la pret mic. Chiar daca initial rezultatele trebuiesc asteptate cateva luni, odata indexat situl, acesta necesita fonduri foarte mici pentru intretinere, fonduri mult mai mici decat cele necesare reclamei platite.

Suma minima pentru o campanie de reclame este de 100$/luna, iar comisionul de administrare reprezinta 15% din suma investita. Nu exista o taxa initiala de setare a campaniei.

STRATEGII DE LINK BUILDING

Un numar mare de linkuri bune către site-ul tau este direct proporțional cu valoarea conținutului pe care îl oferi userilor. Cu cat mai utile vor fi serviciile si informatiile pe care le oferi, cu atat mai multa lume va da link catre site-ul tau. Acesta este un exemplu de link-building organic, fiind cea mai recomandabila metodă de linking.

Pret incepand de la 100E pe campanie.

CONTENT WRITING

In pachetul de servicii content writing sunt incluse redactarea de articole online pentru blog si redactarea de stiri si documentatie – totul optimizat seo, pentru o mai buna vizibilitate in motoarele de cautare.

  • timp de realizare: 3 zile lucratoare
  • pret incepand de la 20E cu TVA pe pag A4.
  • 1 pag.  A4 – 350-400 de cuvinte.
  • continut adaptat SEO
  • limba: romana sau engleza